سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 71281

  بازدید امروز : 10

  بازدید دیروز : 7

پاتوق وبگردی فانی 20

 
دوستی ات، [در حدّ] شیدایی و دشمنی ات [مایه] هلاکت نباشد . دوستت را به اندازهْ دوست بدار و دشمنت رابه اندازهْ دشمن بدار . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: محسن ::: سه شنبه 93/7/29::: ساعت 12:47 عصر

در گذشته مردمان همواره برای درمان بیماری های عفونی و گلو درد و بیماری های ویروسی همچون سرماخوردگی از گیاهان استفاده میکردند و جواب میگرفتند. گیاهانی که برخلاف داروهای شیمیایی، عوارضی ندارند و در صورت مصرف مداوم میتوانند بسیار مفید باشند. در این میان دانشمندان سنتی ایرانی گیاهان زیادی را برای درمان بیماری سرماخوردگی پیشنهاد کرده اند که گاه علاوه بر درمان سرماخوردگی میتواند اثرات مثبت دیگری بر سایر قسمت های بدن بگذارند.پورتال جامع یورفان سعی کرده است در این مقاله اشاره ای به گیاهانی که دمنوش آنها تاثیر بسزایی در درمان سرماخوردگی دارد، کرده باشد:

دم کردنی گل ختمی:

دم کردنی گل ختمی:

گیاهی است که دم کرده ی آن میتواند بر گلودرد و بازکردن مجاری تنفسی تاثیر بسیار مثبتی بگذارد، دم کرده ی این گیاه بصورت لعابدار است و نوشیدن و یا قرقره کردن گلو با دمنوش آن، میتواند اثرات التهاب گلو را کم کند و حتی در درمان چرک یا التهاب سینه به شما کمک کند. این گیاه علاوه بر خاصیت درمانی برای سرماخوردگی، در درمان یبوست و زخم معده نیز بسیار مفید است. شما میتوانید از بخور این گیاه نیز برای درمان سرماخوردگی،سینوزیت و.. استفاده کنید.

دم کرده ی گیاه مریم نخودی:

دم کرده ی گیاه مریم نخودی:

این گیاه که در کوه های سرسبز شمال کشور و منطقه ارسباران و کوه های زاگرس و سایر کوه های کشور به وفور یافت میشود طبیعتی گرم دارد، جوشانده آن بسیار تلخ است و نوشیدن دم کرده ی آن اثری فوق العاده در درمان عفونت های و التهاب های ناشی از سرماخوردگی از جمله التهاب گلو و عفونت سینه و.. دارد در صورتی که نتوانستید دم کرده آن را بخورید مقداری عسل به آن اضافه کنید، این گیاه یک نوع پینی سیلین طبیعی است که مصرف آن کمک شایانی به درمان التهاب های بدن میکند. برای اینکار گل های کوچک گیاه مریم نخودی را در مقداری آب جوشانده و با اضافه کردن عسل میل کنید.

دم کردنی گیاه پونه:

دم کردنی گیاه پونه:

پونه نوعی گیاه خوشبو هست که در بیشتر مناطق ایران به وفور یافت میشود و دم کرده ی برگ و ساقه های آن تاثیر بسزایی در درمان عفونت ها و التهاب های ناشی از سرماخوردگی دارد این گیاه از ایام قدیم برای درمان سرماخوردگی استفاده میشده است و امروزه نیز توصیه پزشکان طب سنتی استفاده مداوم از آن برای رفع سرماخوردگی هست، مصرف دم کرده ی این گیاه به مدت یک هفته و رعایت برخی نکات راجع به سرماخوردگی میتواند به کلی آن را رفع کند. شما میتوانید از بخور این گیاه نیز برای درمان گلودرد،سینوزیت،و التهاب سینه و مجاری تنفسی استفاده کنید.برای آموزش نحوه بخور دادن در خانه کلیک کنید.

دم کرده ی زنجبیل:

دم کرده ی زنجبیل:

این گیاه نقش بسزایی در افزایش قدرت عمومی بدن و ایمنی بدن دارد و خاصیت آنتی باکتریالی دارد و از رشد باکتری ها و ویروس ها در بدن جلوگیری میکند، زنجبیل که اغلب به شکل پودر در عطاری ها موجود هست میتواند در درمان سرماخوردگی به شما کمک کند. طعم خوشایندی دارد و خاصیت پیشگیری کننده آن زبان زد عام و خاص است.

دم کرده های گیاهی مفید برای سرماخوردگی،دم کرده ی شیرین بیان:

دم کرده ی شیرین بیان:

دم کرده و بخور شیرین بیان در کاهش سرفه های ناشی از سرماخوردگی اثر فوق العاده ای دارد، برای اینکار مقداری ریشه گیاه شیرین بیان را در آب جوشانده و مقداری عسل اضافه کرده و نوش جان کنید.

دم کرده ی مریم گلی:

دم کرده ی مریم گلی:

گیاه مریم گلی نیز دارای خاصیت ضدعفونی کننده و درمانی برای سرماخوردگی و گلودرد است برای مصرف آن نیز میتوانید مقداری از گل های آن را در مقداری آب جوشانده و مصرف کنید.

دم کردنی های گیاهی مفید برای سرماخوردگی،دم کرده ی گیاه گزنه:

دم کرده ی گیاه گزنه:

این گیاه نیز خاصیت ضد عوفنی کننده دارد و در درمان سرماخوردگی و عفونت های بدن بسیار موثر است. این گیاه علاوه بر این خاصیت ها دارای خواص درمانی برای عفونت ادراری،مشکلات پروستات،درد مفاصل و… هست. جوشانده ی این گیاه میتواند کمک زیادی در درمان عفونت های بدن به شما بکند.

دم کرده ی بابونه:

دم کرده ی بابونه:

از دیرباز این گیاه برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی استفاده میشده است، این گیاه دارای خاصیت ضد سرطانی نیز میباشد و هزاران خواص درمانی مفید برای بدن دارد، شما میتوانید این گیاه را به همراه سایر گیاه های درمانی برای سرماخوردگی، بصورت مخلوط استفاده کنید.این گیاه در کنار خاصیت ضد التهابی، باعث آرامش اعصاب میشود و خواب آور نیز هست. مخلوط شده ی آن با گیاه مریم نخودی،شیرین بیان و پونه میتواند در درمان سرماخوردگی به شما کمک بسیاری بکند.

دم کرده ی آویشن کوهی:

دم کرده ی آویشن کوهی:

آویشن کوهی نیز خاصیت ضد التهابی و خلط آوری دارد و دم کرده ی آن طعم و عطر بسیار خوشایندی دارد و برای سرماخوردگی میتواند مفید باشد.

 

عضویت در یورفان

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به تویتر ارسال به گوگل پلاس ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

 

  • تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 | نویسنده : یورفان

 
نویسنده: محسن ::: دوشنبه 93/7/28::: ساعت 11:48 عصر

آموزش کم کردن وضوح تصویر و کم رنگتر کردن آن

برخی مواقع ممکن است بخواهید یک متن یا تصاویر را به صورت سایه روشن با وضوح کمتر در تصویر دیگر بگنجانید این امکان را برنامه فتوشاپ برای شما فراهم آورده است. برا اینکار ابتدای از منوی بالای فتوشاپ و قسمت windows گزینه Layers را تیک بزنید سپس مطابقه شکل زیر کادر مربوط به Layers در سمت راست فتوشاپ نمایان میشود اکنون تصویر خود را آماده کنید برای مثال ما در اینجا داخل یک کادر پورتال جامع یورفان نوشته ایم و آن را میخواهیم کمرنگ تر کنیم برای اینکار همانطور که در تصویر بافلش نشان داده شده است از قمست opacity وضوح آن را کمتر میکنیم ما در اینجا وضوح متن را 52 درصد گذاشته ایم که هر چقد کمتر باشد تصویر پیش زمینه متن بیشتر نمایان تر میشد و متن شما حالت سایه و کمرنگ پیدا میکنید، این کار را برای تصاویر نیز میتوانید انجام دهید. همچنین یک گزینه به نام Fill یر opacity وجود دارد که با کم کردن آن نیز وضوح رنگ های تصویر کمتر خواهد شد.

آموزش کم کردن وضوح تصویر و کم رنگتر کردن آن در فتوشاپ

 

عضویت در یورفان

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به تویتر ارسال به گوگل پلاس ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

 

  • تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1393 | نویسنده : یورفان

 
نویسنده: محسن ::: دوشنبه 93/7/28::: ساعت 11:48 عصر

فرق سایت با وبلاگ چیست؟

وبلاگ ها سرویس های رایگانی هستند که سایت های ارائه دهنده این سرویس ها به طور رایگان با امکانات محدودتر نسبت به سایت، در اختیار کاربران اینترنت قرار میدهند از وبلاگ ها با نام یادداشت های شخصی روزانه نیز یاد میشود که امروزه مشاهده میکنیم وبلاگ های زیادی در زمینه دانلود، تفریحی و … ایجاد شده اند که از حالت یادداشت شخصی نیز درآمده اند و در همه حوزه ها فعالیت دارند. اما این نکته مهم را بدانید که شما در وبلاگ، اطلاعات خود را در اختیار سایت ارائه دهنده وبلاگ قرار میدهید و با هرگونه هک شدن و حذف یا ناپدید شدن اطلاعات سرورهای سایت، ممکن است اطلاعات وبلاگ شما نیز حذف شود البته سرویس های قوی ارائه دهنده وبلاگ دارای چندین سرور برای ذخیره بک آب ها و بازگردانی اطلاعات شما هستند. وبلاگ ها بصورت ساب دامین میباشند یعنی ابتدا اسم وبلاگ شما نوشته میشود و سپس نام سایتی که در آن وبلاگ ایجاد کرده اید نوشته میشود. امروزه سرویس های ارائه دهنده وبلاگ امکان ایجاد دامنه اختصاصی و پارک کردن دامنه بر روی وبلاگ را گذاشته اند یعنی شما دامینی را خریداری میکنید و سپس دی ان اس های آن را به سرویس ارائه دهنده وبلاگ تغییر میدهید و سپس از مدیریت محتوای همان سرویس وبلاگدهی استفاده میکنید یعنی در واقع کار هاست را برای شما انجام میدهند که در اینصورت نیز سایت شما وبلاگ محسوب میشود چراکه سایت عبارتست از دامین و هاست اختصاصی که برای خود سایت باشد و نگهداری و حفاظت از تمام اطلاعات و مطالب سایت بر عهده خودتان باشد یعنی بتوانید از اطلاعات خود بک آپ بگیرید و در هارد خود ذخیره کنید و در صورت عدم رضایت از یک هاستینگ براحتی آن را به هاستینگ های دیگر انتقال دهید در واقع تفاوت اساسی وبلاگ و سایت در اختیارات شماست. در سایت تمام اختیارات در دست شماست و میتوانید هر تغییر دلخواهی در سایت خود بدهید همچنین دیگر تفاوت سایت و وبلاگ در هزینه آنهاست وبلاگ ها معمولا سرویس های رایگانی هستند که در اختیار شما قرار میگیرند ولی سایت هزینه بر میباشد و با افزایش میزان بازدید هزینه آن نیز بیشتر میشود. اعتماد مردم به سایت ها معمولا بیشتر از وبلاگ هاست و برای امور فروشگاهی و در آمد زایی کارایی سایت بسیار بیشتر از وبلاگ است. در وبلاگ شما تابع قدرتی بالاتر به نام سرویس ارائه دهنده وبلاگ هستید و چون سرویس رایگان ارائه میدهد، میتواند بنر تبلیغاتی و یا لینک تبلیغاتی در وبلاگ شما قرار دهد و شما نیز بایستی تابع این گونه قوانین وبلاگ ها باشید ولی در سایت تمام اختیارات قرار دادن تبلیغات و یا لینک تبلیغاتی بر عهده خود شماست و این شما هستید که تصمیم میگیرید چه کاری انجام دهید.چنانچه به عنوان تفریح و سرگرمی یا به عنوان یادداشت روزانه و … قصد فعالیت دارید بهتر است از وبلاگ استفاده کنید چراکه رایگان بوده و سایت های بزرگ ارائه دهنده وبلاگ سرویس پایدار و مطمئنی را جهت کار در اختیار شما قرار میدهند. دردسر سایت به مراتب بیشتر از وبلاگ هست و مدت زمان و انرژی بیشتری برای ایجاد و نگهداری میطلبد.

 

عضویت در یورفان

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به تویتر ارسال به گوگل پلاس ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

 

  • تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1393 | نویسنده : یورفان

 
نویسنده: محسن ::: دوشنبه 93/7/28::: ساعت 11:47 عصر

کد پاپ آپ هر 24 ساعت یکبار

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد دنبال کد پاپ آپی که هر 24 ساعت یکبار باز شود، بگردید و هر پاپ آپی را امتحان کنید بصورت 2-3 ساعت یکبار باز شود؛ ولی در این قسمت پورتال یورفان کد پاپ آپ اختصاصی طراحی شده برای خود را بطور رایگان در اختیار وبسمترهای عزیز قرار میدهد که کاملا تست شده و تایید شده هست. تعریف ما برای این پاپ آپ هر 12 ساعت یکبار است چنانچه میخواهید هر 24 ساعت یکبار باز شود بجای عدد 12 در قسمت  var exdays=12; عدد 24 را قرار دهید چنانچه میخواهید هر یکساعت یکبار باز شود آن را به 1 تغییر دهید. این کد برای سایت یورفان نوشته شده است برای استفاده از کد کافیست پس از دانلود فایل زیر ادرس yourfun.ir را به آدرس سایت خود تغییر دهید و سپس در هیدر قالب سایت خود کپی کنید.یا در یک فایل js قرار داده و در قالب سایت خود بگذارید و سپس در هیدر سایت خود کد زیر را دانلود کرده و استفاده کنید پس از دانلود مسیر فایل زیر را به طور صحیح به مسیری که فایل js را در هاست خود کپی کرده اید، تغییر دهید. ما بطور پیشفرض در پوشه javascript قرار داده ایم چنانچه نام پوشه شما فرق دارد در کد زیر به جای javascript مسیر پوشه خود را بنویسید.چنانچه به طور مستقیم در قالب خود استفاده میکنید یا بعبارتی در فایل js قرار نمیدهید در اینصورت یک کد <script> به اول کد پاپ آپ اضافه کنید و کد </script> را به آخر آن اضافه کنید.

دانلود فایل پاپ آپ

دانلود کد جاوا برای هیدر

 

عضویت در یورفان

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به تویتر ارسال به گوگل پلاس ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

 

  • تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1393 | نویسنده : یورفان

 
نویسنده: محسن ::: دوشنبه 93/7/28::: ساعت 11:47 عصر

آیا پاپ آپ تاثیری بر سئو و ورودی سایت دارد؟

برخی سایتها چندین پاپ آپ را بصورت یکجا بکار می برند یا کد پاپ آپ را بگونه ای در قالب خود قرار میدهند که با هر بار کلیک کردن باز میشود، اینکار نه تنها بازدید ومحبوبیت سایت شما را کم خواهد کرد بلکه حتی قدرت صفحه Page Authority سایت شما را نیز کاهش خواهد داد. این نکته را نیز بدانید که در صورتیکه حتی از کد پاپ آپ در هیدر قالب خود به صورت فایل js استفاده کنید بازهم ربات گوگل این توانایی را دارد که آن فایل ها را نیز بررسی کند ولی سخت گیری زیادی تا بحال برای این نوع پاپ ها که بصورت 24 ساعت یکبار باز میشوند مشاهده نشده است. نبودنش بهتر است ولی در دنیای الکترونیک امروزه یکی از راه های درآمدزایی و افزایش بازدید سایت، پاپ آپ هست و قضیه ای اجتناب ناپذیر است در صورتی که به جا و بصورت اصولی استفاده شود و اذیتی به کاربران وارد نکند بر سئو و ورودی شما تاثیر نخواهد گذاشت. این جمله معروف را به خاطر بسپارید که همیشه برای رضایت کاربران سایت خود تلاش کنید نه برای موتورهای جستجو. کاربر که رضایت داشته باشد بازدید نیز به مرور زمان می آید. برای استفاده از کد 24 ساعته پاپ آپ کلیک کنید.

 

عضویت در یورفان

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به تویتر ارسال به گوگل پلاس ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

 

  • تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1393 | نویسنده : یورفان

 
   1   2   3   4      >